Harmonogram działań

  • do 30 kwietnia 2017 – prosimy o zgłoszenie chęci uczestnictwa w Konferencji. Szczegóły dotyczące rejestracji dostępne są w zakładce Zgłoszenia 
  • do 30 kwietnia 2017 – należy wnieść opłatę konferencyjną w wysokości 100 PLN. Opłatę prosimy przekazać na konto:

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

Raiffeisen Bank Polska SA 23 1750 1035 0000 0000 1301 1378

z dopiskiem: Konferencja EAT

[Ze względu na formułę konferencji, która odbywać się ma drogą elektroniczną, przygotowane przez Państwa abstrakty i prezentacje powinny być dość szczegółowe i w sposób przejrzysty prezentować podstawowe założenia wystąpienia. Materiały należy opracować w sposób umożliwiający pozostałym uczestnikom zorientowanie się w treści i przemyśleniach autora.]

  • ok. 20 maja 2017 – udostępnimy przesłane materiały oraz przekażemy instrukcje korzystania z platformy konferencyjnej.
  • 25 maja 2017 – Konferencja – będą Państwo mieli możliwość podyskutowania ze sobą wzajemnie, wspólnego zainspirowania się pomysłami. Szczegóły dotyczące organizacji tego dnia przekażemy w późniejszym terminie.
  • do 30 czerwca 2017 – osoby zainteresowane prosimy o przesłanie tekstu publikacji. Szczegóły dotyczące edycji tekstu znajdziecie Państwo pod adresem: http://www.eat.ajd.czest.pl/czasopismo/index.php?page=informacje-dla-autorow

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 11 kwiecień 2017, 09:39